torsdag 26 mars 2009

Två dagars slappande..

Vad är det med mig?? Har inte tränat på två dagar nu... Hade bestämt mig för att vila från innebandyn i kväll så hälsenan skulle få lite vila men då skulle jag till gymmet, kanske cykla lite oxå. Strax efter 19 kom jag hem från jobbet, då va det matlagning, äta och diska. Sen va kl typ 20 och jag blev lat, fastnade vid tvn och datorn och sitter kvar där än. Förutom en liten paus då jag gjorde chokladbollar. Skärpning nu Elin! I morgon måste jag träna, ska döma två matcher i helgen. Hoppas hälsenan vill det.

Nä nu sova, ska till sjukgymnasten kl 8 i morgon, hoppas han kan fixa ryggen ordentligt så jag kan få sova en hel natt utan värk...

1 kommentar:

  1. Känner igen det där. Jag fastnade också framför datorn när jag kom hem från träningen. O sitter där än.. Shit, måste lägga mig! Hade ju tänkt promenera till Kvissle i morgon och handla. F-n, skulle gjort en shoppinglista ikväll ju. *suck*

    Hoppas chokladbollarna var goda!

    SvaraRadera