onsdag 4 mars 2009

Elin är...

Har sett att en del på fb har googlat på sitt namn + "är" så jag tänkte testa detta och se hur jag är.

Elin är bara för jäkla söt!
Elin är tillbaka.
Elin är Inkonsts nya smash hit.
Elin är less.
Elin är porrig.

I kväll har jag varit och bowlat och käkat med några av grabbarna på jobbet, vann första serien, 136 poäng, helt ok måste jag säga! :) Vi käkade på O'learys och jag fick visa leg för att få mig en cider, haha, ser jag verkligen så ung ut fortfarande?!

En annan rolig grej idag va i morse på radion. Stefan har skickat in en bild på mig, Emil, Rolf och Kalle när vi står och stretchar lite. Dom tyckte den va så bra att vi ska få biobiljetter till hela gruppen. Så dom ringde Stefan i morse och han fick prata i radion, ganska kul. Lyssnade på det när jag gick till jobbet så gick och småskrattade hela vägen, folk måste trott jag va knäpp, haha. Ett gott skratt förlänger livet!

1 kommentar:

  1. Bra jobbat tjejen! 136 p! Ska bowla med ungarna om några timmar. Ska försöka nå ditt resultat. ;)

    Skönt att höra att du är av med huvudvärken!
    puss

    SvaraRadera