lördag 28 mars 2009

Tidig kväll.

Dagens match va lite tråkig eftersom det va lite snöigt och kallt.. usch.. jag som trodde sommaren var på väg. Nästan hela matchen va det spel mot ett mål så för mig resulterade det i att jag knappt sprang nåt första halvleken och fick springa en massa i andra. Slutade 6-0 till Sundsvall. Dagens roligaste kommentar var från bänken, eftersom det va träningsmatch är det flygande byten men det betyder ju inte att ersättaren får gå in på planen när den som ska byta har 10 meter kvar tills hon kommit av plan. Jag påpekade detta och då sa en av tränarna: "Vi är inte vana att ha assisterande" (fd linjedomare). Visste inte vad jag skulle säga för kommentar till detta men fick mig en tankeställare. Är det så alla byten går till i lägre serier? Det måste vi ju va hårdare på... annars är dom ju en extra spelare på planen.. hm..

Kvällens aktiviteter:
Middag med Linda - mysigt, tack gumman.
Fest hos Zandra - roligt att träffa lite folk! Det får vi göra om snart igen tjejer (och Erik).
Hem - skönt med tidig kväll.

Orkade inte hänga med ut på krogen, nykter plus match i morgon. Vill verkligen vara pigg i morrn då det är den högsta match jag dömt. Det är damer div1-div2. Har tidigare bara gått i div2 så det ska bli spännande!

Nä nu ska jag äta nåt och sen sova. Sov gott! :)

1 kommentar: