söndag 15 mars 2009

Nyvaken...

Idag har varit en seg dag... Blev inte så många timmars sömn i natt och i morse va det upp med tuppen för att döma lite fotboll. Kl 7.10 gick jag hemifrån för att döma mina premiärmatcher denna säsong. Det va även premiärmatcherna i värmecupen. Kändes verkligen att det va de första matcherna på länge. Va lite ringrostig så självklart blev det en del småfel men inget allvarligt. Va några inkast som blev feldömda bara. Andra matchen hade jag problem med lagens färger, då va jag ad. Båda lagen hade blå shorst och va blå på baksidan av tröjan men det ena laget hade röda strumpor... Men pga den tidiga morgonen har jag varit sååå trött idag så när jag lämnat av Danne på tåget så gick jag och la mig.. Det blev en 4 timmars tupplur och jag vaknade nyss av väckarklockan. Kanske borde göra nå middag, börjar bli lite hungrig.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar