söndag 22 mars 2009

Charmen med fotboll.

Orka hålla på å klaga på domarna hela tiden? Blir så irriterad på vissa spelare som knappt kan spela fotboll ska hålla på å klaga på skitsaker..
Två citat från dagens sista match, final i värmecupen, Stöde-Lucksta
"Du håller ju för fan inte ens linje" skriker en försvarare till mig då han blir förbisprungen av en anfallare.
"Så nu passar det att vinka" säger en anfallare vid en offsidesituation.
Till saken hör att dom är bara griniga för stunden, kommer ändå å tackar efter matchen. Varför då orka hålla på å gnälla så mycket, tror dom verkligen att jag viker ner mig för lite skitsnack? Tycker det är lite charmigt ändå.

Så nu är jag helt slut... två innebandymatcher och två fotbollsmatcher på en dag.. kände av lite kramp i vaderna i slutet på sista fotbollsmatchen..

I kväll förtjänade jag en pizza tyckte jag, men orkar inte ena äta upp halva, vad är det för fel? Jag borde ju vara jättehungrig!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar