onsdag 11 mars 2009

Nu börjas det.

Bara drygt en månad kvar till domarlöptestet. Va och tränade lite med Jonas i kväll, vi sprang ungefär hälften och jag va helt död! Så nu ska vi försöka få in det som en vana att springa ibland. Trodde verkligen inte jag var så dåligt tränad! Måste ta tag i detta...

Va hos sjukgymnasten i måndags för min rygg, har fått tillbaka mitt ryggskott... men inte lika illa som sist. Men måste ta det lite lugnt, eller rättare sagt jag fick inte träna innebandy igår så då passade jag på att åka lite snowboard, det sa han inget om! Så jag och Sebastian åkte till Nolbybacken. Va riktigt skönt ute, helt perfekt temperatur och hade snöat ganska mycket. Och det gjorde inte ont i ryggen! Hade inte ens ont då jag vaknade i morse, brukar va värst på morgonen. Men nu gör det lite ont igen..

I kväll blir det en lugn och skön kväll! Välbehövligt! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar