söndag 1 mars 2009

Innebandydag.

Blev en heldag i innebandyns tecken idag. Tyvärr så förlorade vi både div 2 och div 3 med 7-6.... trist när det blir så. Men de va roligt att få se lite innebandy! Länge sen jag fick se mina div2 och div3 tjejer spela, har saknat dom lite...

Igår va jag på stan en sväng med Linda och Sandra innan matchen. Har sökt någonting att hänga upp tandborsten på länge nu och vi hittade denna sötis på Lagerhaus. Den livar upp stämningen i badrummet lite. Va lite seg igår så orkade inte handla så mycket, blev bara, förutom sötankan, en kjol och en t-shirt på gina och värmeskydd för håret och två böcker på åhlens. Hm, det blev ju ändå en del när jag tänker efter...

Och kan ni gissa en sak! Idag har jag inte haft ont i huvudet!! Underbart!

2 kommentarer:

  1. Den där lilla ankan var ju perfekt, jag ska nog också skaffa en sån =)

    SvaraRadera
  2. Ja den va supersöt! Och duktig på att hålla i tandborsten oxå, han har skött sig hittills. :)

    SvaraRadera