måndag 2 mars 2009

Blev innebandy ändå.

I går hade jag siktet helt inställt på att spela innebandy med jobbet i kväll. Hade plockat fram träningskläder och allt kändes toppen. Men sen när jag vaknade i morse hade jag huvudvärk igen..!! Jag som trodde det va borta.. När jag kom till jobbet fick jag en magnecyl av kalle, det blev lite bättre men inte bra.. Så jag ringde till naprapaten och han hade en tid kl 12, helt perfekt! Jag va ganska stel och hade lite låsningar i nacken, så han fixade till det och sen gick huvudvärken över! Helt underbart. Hoppas bara det är bra morgon oxå.
Eftersom jag redan förra veckan lovat sebastian att spela innebandy i kväll så tog jag tag i saken och åkte dit. Vi va 7 st så det blev mycket springande. Dock så är det sjukt mycket slag på klubborna så det är ganska svårt att spela... men det är bara att gilla läget, nästa vecka kanske pipan åker med ;)

Eftersom jag va så duktig och tränade ändå så belönade jag mig själv med lite chokladbollar efteråt! Nu gonatt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar