söndag 29 mars 2009

Det gick bra.

Matchen idag gick bra! Det va den högsta match jag dömt som hd. Märktes att tjejerna kunde spela fotboll och tempot va hyfsat. Sund gjorde första målet och i första halvlek va lagen jämna, men sen i andra orkade inte riktigt Sund så emot och SDFF fick in några mål. Matchen slutade 5-1. Per va där och filmade, kul att få se hur jag rör mig på planen! Mycket lättare att ta till sig de han säger då jag får se det på riktigt. Det jag ska träna på till nästa match är att löpa ut mer i diagonalerna i vissa situationer och ha mer tempoväxlingar.
Hälsenan va nästan vän med mig idag, det va de sista 8 minuterna som den började strejka ordentligt men jag höll ut hela matchen. Känns bra!

2 kommentarer:

  1. Du är så duktig! Jag ska komma och kolla på dig någon dag när du dömmer!

    Tack för att jag får låna din soffa! Hoppas det inte gjorde något att jag kom oanmäld.
    puss

    SvaraRadera
  2. Tack gumman! Du är så söt! Jag kanske skulle köpa mig en tandborste o ha hos dig?! ;)

    SvaraRadera