söndag 1 mars 2009

Härlig vinst.

Riktigt härligt att vinna sista seriematchen i div1. Det är redan klart sen några veckor tillbaka att vi kommer åka ur div1 men ändå så skönt att visa att vi kan vinna! Idag va det Vännäs som stod för motståndet, kändes lite som derby för mig, så de gjorde det ännu skönare att vinna! Det tråkiga med dagen är att jag fortfarande har ont i skallen! Har haft det sen i torsdags nu... I kväll hade vi lagfest, eller en tjej i laget hade inflyttnings så laget va bjudna. Va en rolig tillställning trots min huvudvärk. Men när de andra började röra sig mot krogen drog jag mig hemåt, känns som ett bra val!
I morgon är sista seriematcherna i div2 och div 3. Tänkte kolla på båda om min skalle tillåter detta! :) Ska bli kul att träffa alla i morrn. Hejja!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar