torsdag 12 mars 2009

Premiär på söndag!

Somnade med huvudvärk i går kväll men den va otroligt nog över i morse! Men har varit ganska seg idag. I kväll var de innebandyträning. Men var håller alla hus?! Vi va 12 + 1 målis tror jag, hoppas nästa vecka bli bättre, vi måste ju börja tagga till dm! Gjorde lite ont i ryggen att träna men det va skotten som va värst, att springa går ganska bra, så efter träningen passade jag på att springa lite korta snabba, träna lite inför löptestet...

På söndag ska jag döma mina två första matcher i år! 8.00 börjar första matchen, Sundsvall FK-Sund, i denna match är jag hd och kl 9.00 är det Selånger-Timrå och då ska jag va ad. Känns bra att börja säsongen med en cup så det blir lite mjukstart. Men lite nervös är man allt...

I morrn ska vi äta mat från det nya kinastället som öppnat typ 150m härifrån. Dom öppnar idag! Hoppas dom är lika bra som vårt favoritställe i Gävle.

3 kommentarer:

  1. Åh vad synd att du inte skulle döma våpr match, är det på cupen på västhagen du ska döma? eller du kanmske menar helt andra matcher!

    SvaraRadera
  2. Ja det är cupen jag ska döma, såg att ni skulle spelare senare på dagen, va synd att jag inte fick den.. men om ni går till final så dömer jag den! :)

    SvaraRadera
  3. det var gott på kinastället! nästan lika gott som i gelfe :)

    SvaraRadera