söndag 12 april 2009

Snart är påsken över.

Ja i morgon ska jag åka hem! :)

Helgen har hittills varit bra. Var i Piteå i fredags och hälsade på släkten och hundvalparna. 10 små söta valpar, blev ganska sugen! Första gången jag träffade mitt yngsta kusinbarn oxå och tänk att hon snart är 1 år! Kom hem till Umeå i går och hälsade på Emma på kvällen. Vi åt kladdkaka och slöglodde lite på Robinson. Så länge mellan gångerna jag träffar alla... Hoppas jag kan träffa lite folk i kväll oxå!

Har haft huvudvärk sen i förrgår och den vägrar gå över. Mamma masserade mig för en stund sen så förhoppningsvis blir det bättre snart så jag kan åka och träna. Måste måste måste träna.. tänkte göra löptestet på torsdag men vi får väll se hur det blir med den saken, kanske skjuter på det en vecka. Men vill verkligen få det bortgjort så vore skönt att göra det så fort som möjligt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar