söndag 5 april 2009

Snart är helgen slut..

I fredags hade Linus inflyttningsfest, självklart var jag där! Så kul att träffa studenter. Längtar tillbaka så sjukt mycket.. Men snart blir det minireunion i Gävle! :)

Lördagen började hurtigt, va ut och sprang en sväng. Måste verkligen bättre på kondisen, och snabbt ska det gå! Sen blev det en sväng till Birsta. Möller va på besök hos Sandra i helgen. När vi satt och åt där så helt plötsligt började jag gapa och peka. Gissa vem jag såg!! Ragge! Har inte sett henne sen i september, det va jätteroligt! Hon och Andreas va är här på spahelg. Får se om dom tittar förbi här idag.

I gårkväll va det fest igen. Först gick jag till Sandra. Där va det några av hennes jobbarkompisar och deras respektive. Två av dom va från Piteå och då börjar man ju fundera på om dom känner mina kusiner. Dom va tydligen oxå från Bergsviken! Världen är allt bra liten. Lars är lika gammal som Frida och umgicks med henne då de va yngre och Jenny visste oxå vilka de är. Dom ska upp dit på påsken så då kanske jag kan åka med dom hem!

Sen gick jag vidare till en annan fest. Hos Annso. Hon flyttar snart till sthlm. Det va några tjejer där i laget och vi sjöng lite singstar. Kul att träffa dom! Men sen gick jag tillbaka till Sandra och drog ut med dom på krogen. Men vi va ganska trötta allihopa så det blev tidig hemgång. Va hemma typ 2. Skönt att sova länge! Hade ställt väckarklockan på 11 idag för att inte sova bort hela dagen och tur va väll det! Idag blir det städdag och kanske träna lite.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar