måndag 13 april 2009

Hem.

Idag ska jag hem! Om 4 timmar går bussen. Men ska få skjuts från övik, värsta lyxen!

Träffade Ragge, Vickan och Malin i gårkväll. Andreas oxå för den delen men han va lite sliten och inte så social. Vi hade mysigt och åt lite men Ragge och Vickan blev yra av maten, undra vad dom hade stoppat i egentligen. Jag åt bara lite och kände mig helt ok! Men hade ont i magen, åt massa glass innan jag åkte dit... Sen glodde vi lite på tv och spelade spel. Kul att träffa dom, blir ju inte så ofta nu för tiden.. Men om några veckor har Ragge och Vickan match i Sundsvall, då ska jag hejja! :)

Ska nog och träna lite snart, måste passa på när man är i IKSU-staden. Varför finns det inte ett IKSU i varje stad??

Får besök i kväll om vädret tillåter, hoppas!

1 kommentar:

  1. Hoppas du har haft det bra hos mamma och pappa.
    Tycker det är dags att ses snart, eller vad säger du? ;) puss

    SvaraRadera