torsdag 9 april 2009

Norrut.

Det va ca 7 månader sedan jag senast var i Umeå så jag tänkte att du är det dax! Igår efter jobbet bar det av. Efter 4 timmar i buss med ryggvärk och sittsår så var jag äntligen framme! Började med att göra ett kort besök hos Ragge och Andreas för att sedan åka till lillasyster och hälsa på i hennes kollektiv Bakiarsle. Mysigt ställe med trevliga människor! Sov där i natt och sedan var vi på IKSU och tränade lite idag och på eftermiddagen bar det av till farmor i Boliden.

Veckan som varit i Sundsvall var mycket trevlig! Har haft besök av Ingeborg som jobbar på Sweco i sthlm. Hon skulle vara i Sundsvall måndag-onsdag så då fick hos bo hos mig. Vi hade mysiga kvällar med bakning och vin. Ett av resultaten blev en paastaart som vi bjöd på igår på jobbet. Som en avslutning på en mysig dag dagen före påskledighet.


I morgon ska vi till Piteå och hälsa på kusinerna och deras hundvalpar. Va säkert 1,5 år sen jag var där sist så det ska bli kul!

Nu sover snart syster så ska oxå krypa till kojs.

1 kommentar:

  1. Hoppas du har det bra norrut. Vi måste absolut ses när du kommer hem. Längtar! Glad Påsk gumman! Puss

    SvaraRadera