måndag 20 april 2009

Måndag.

4 dagar kvar till helg.. Men tror denna vecka kommer gå hyfsat fort. Har förhoppningar om det iaf. Vill ha helg så jag kan sola och bara göra vad jag vill!

På torsdag ska jag träffa mina domarkollegor i talanggruppen, Jonas kommer från Övik, Kim från Ösd och jag och Jonas från Sundsvall. Det är löptest men det gjorde jag ju bort förra veckan så jag ska bara hejja! :)

I kväll har jag inte tränat, bara varit ute på en liten prommis med Sandra. Känner fortfarande av träningsvärken lite från löptestet i torsdags... helt sjukt..

Hållar tummarna att allt ska blir bra Zofia..!

Soffan är min bästa vän! Sängen kommer på god andraplats. Snart ska jag umgås lite med min näst bästa vän.

1 kommentar:

  1. Jag förstår att din soffa är din bästa vän! Den är min bästa vän också! ;) Måste säga att man sover skönt i den! Hm, det kanske är dags att göra det snart?! Det var ju ett tag sen senast... ;p

    SvaraRadera