måndag 27 april 2009

Måndag.

Arbetsdagen började med att jag ringde ögonmottagningen, har sett en svart fläck ett tag och eftersom de sa att jag skulle höra av mig om jag märkte några förändringar med ögat så ringde jag. Fick tid redan 10.30. Dom droppade sånna där läskiga droppar så pupillen blir större i båda ögonen. Men högra ögat blev störst.. På bilden så har dom krympt rejält. Det dom kom fram till var iaf att jag har en liten klump i glaskroppen som ibland kan störa i synfältet men det är inget farligt, som tur är. Men kan vara ganska irriterande..

Sen så hittade Sebastian ett skägg på jobbet så jag hade på mig det ett tag för att smälta in bland killarna, och lite för att fira min äldsta jobbarkompis som fyllde 65 igår, han har massa skägg.

Har även betalat handpenningen till lägenheten idag!

I kväll har jag och Sandra varit och fikat, mycket trevligt! Har lite ont i ena foten så kan inte springa.. blir vila i kväll så är det förhoppningsvis bra i morgon!



Bildkvaliten är inte de bästa, dom är tagna med min dåliga mobil...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar