onsdag 15 april 2009

Samla vuxenpoäng.

Idag har jag bestämt mig för att köpa lägenheten jag har funderat på ett tag. I morgon ska vi nog skriva på papprena. Känns spännande men lite läskigt. Har många idéer på hur jag vill fixa till den men har aldrig gjort sånt förut så kan bli lite krångligt och kommer säkert ta massa tid.

Var på sjukhuset idag oxå och kollade ögat för sista gången! Fick skjuts av danne på mcn, de va snällt men riktigt kyligt. Var frusen ett bra tag efteråt! Det är inga skador på ögat och jag ser bra nu. Det enda är att pupillen är lite större än den andra men läkarn sa att det kan vara så ett tag men det ska blir bra så småningom. Känns riktigt bra! Äntligen kan jag andas ut! :)

I kväll åt vi potatisgratäng och fläskfilé till middag och sen har vi gjort chokladbollar, mumma! Kul med besök.

2 kommentarer:

  1. VUXENPOÄNG!!!
    Säg till när du behöver flytthjälp. Då kommer jag och hjälper dig! :)
    Gott med chokladbollar! Själv ska jag nog göra mig lite chokladpudding.

    Förresten, jag har köpt en cykel idag. :D
    puss

    SvaraRadera