söndag 19 september 2010

Sjuk.

Varför finns förkylningar? Riktigt onödigt! Började känna lite i halsen igår och nu har jag ont i halsen och feber... Plus att jag är ensam hemma med Signe.

Igår var det möhippa för Malin, riktigt lyckad! Bodaborg, Himlabadet och Sushi! Men jag fick åka hem lite tidigare för att natta bebis. Mina föräldrar har varit här och varit barnvakt och det har gått förvånansvärt bra! Hon har ätit både gröt och ersättning! Skönt att hon börjar lära sig!

Nu sitter jag och väntar på att Manne ska komma hem så jag kan gå och lägga mig... vill sova mig frisk nu! Men kan inte gå och lägga mig när Signe är vaken och missnöjd.. tror att hon oxå ha nån liten förkylning för hon är tröttare än vanligt och gnälligare... hoppar hon inte blir sjukare!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar