fredag 10 september 2010

Älgjakt..

Signe kollar på babblarna, hur intressant kan det vara egentligen??
Sanna, vad ska jag göra för att fixa till en sån här bild?? Förutom att skaffa en bättre kamera... Vi får ha en ny lektion snart tycker jag!

Igår var vi och hälsade på Ida, Jens och Valter tillsammans med Malin och Elsa. Signe tyckte det var kul att träffa lille Valter och leka med hans leksaker, det kan man förstå, klart man blir less på sina egna!

Och nu är det ju som sagt älgjakt.. vilket betyder att Manne är borta i helgen :( Han åkte precis... Så vad ska vi göra i helgen då? Jo i morgon kommer Britta, tack för det! Jag har så ont att jag knappt vill lyfta Signe alls... men när jag är ensam så måste jag ju.. hoppas det går över snart annars vet jag inte vad jag ska ta mig till!

I kväll blir det nog att svulla popcorn i min ensamhet, hoppas Signe är tyst så jag kan se en film eller nåt.

1 kommentar:

  1. Fina kort på en söt tjej! De gör henne verkligen rättvisa :D

    /Sandra & Alva

    SvaraRadera