onsdag 22 september 2010

Onsdag..

Nu är det onsdag och jag är fortfarande inte frisk! Febern är borta men har fått hosta och ont i bihålorna i stället.. Manne har varit hemma hela veckan, hade aldrig orkat ta hand om Signe.. Dom som är ensamstående gör det riktigt bra!!

Men nu får vi vara ensamma några timmar för Manne ska ner till Västerås och kolla på en bil. Jens följer oxå med så får jag och Signe stanna hemma och vila oss friska. Hoppas verkligen bilen är få fin som det verkar!

Sen så lämnade vi in min bil igår för att installera motorvärmare, dom hade lite problem så blev inte klara igår och eftersom Manne skulle till Västerås idag behövde han en bil och då var dom snälla och lånade ut en bil, jättefin! En demobil, A6a. Skönare för dom att åka ner i den i stället för min skrutt :)

Signe tycker om att bita på allt nu för tiden, igårkväll låg och och sög på sina tår, gullungen!

Sen har hon blivit bättre med flaskan oxå! Inte så att hon tycker att den är jättegod men den funkar iaf. Var nog bra att jag var borta mycket i fredags och lördags för då var hon ju tvungen att äta. Igår åt hon lite gröt oxå, framsteg på alla plan! Underbart!

1 kommentar:

  1. Härligt att det går framåt med flaskan/gröten! Måste vara jätteskönt för dig! :D

    SvaraRadera