lördag 5 september 2009

Uppdatering.

Eftersom möller tjatar så kommer här en uppdatering ;)
Har massor på jobbet så jobbar mest hela tiden och när jag inte jobbar så sover jag. För övrigt så sitter jag på jobbet nu oxå. I eftermiddag är det match, ska bli kul att röra sig lite. Eftersom jag fortfarande inte är helt hundra i halsen och jobbar mest hela tiden så har jag inte tränat nåt sen förra matchen.... måste ta mig tid till lite egentid någon dag, bara sitta hemma, ta ett bad eller en promenad. Kanske i morgon, funderar på att vara helt ledig då, men vi ser väll.

Slog förövrig nytt rekord i frisbeegolf i tisdags igen! 15 över par, snart så kommer jag upp i killarnas klass :)

Längtar tills om två veckor, då ska det lugna ner sig lite, äntligen! Nu jobba på!

1 kommentar:

  1. Haha, bra att du lyssnar på mig ;)
    Hoppas matchen gick bra. Jag fick jaga Ragge andra halvlek ja.. alltid kul :D

    SvaraRadera