måndag 31 augusti 2009

Arbetsvecka igen.

Helgen var bra! Vi åkte ner till Sofie och Kim i Älvkarleby i fredags och kikade på deras hus, mysigt va det! På lördagen åkte vi alla fyra ner till Anna och Anders inflyttningsfest i Täby. Mycket trevligt det oxå! Johanna var oxå där :) På vägen hem passade vi på att hälsa på Ekan och Patrik i Gävle, god blåbärspaj bjöds det på!

Första arbetsdagen denna vecka var jobbig, har varit jättetrött hela dagen så snart blir det sängen för mig! Har precis bakat en plommonkaka, mums vad den blev god! Anna och Anders hade ett plommonträd med massor av plommon på så jag plockade med mig några kg hem. I morgon blir det att bju på plommonkaka på jobbet om jag orkar ta med den.

Förövrigt blir det en lugn vecka, kanske lite frisbeegolf någon kväll om jag kan sluta tidigt utan att vara för trött. Sov gott!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar