söndag 13 september 2009

Snart slut på helgen..

Varför ska helgerna alltid vara så korta? Kanske för att jag var in och jobbade en stund igår... och drömde om jobbet i natt, usch. Hoppas jag blir klar med mitt projekt snart så jag kan tänka på något annat!

I fredags var Malin här och såg idol, jag har aldrig sett så många avsnitt av idol i rad som jag gjort nu, har sett allihopa! Haha. Men skulle ju kunna tro att jag inte har något annat att göra på kvällarna.. men sånt är inte fallet, bara det att när jag kommer ham från jobbet är jag så trött att det blir soffan en timme och sen sängen...

Igår var det inflyttningsfest hos Pinke och Anna, riktigt trevligt! Manne är ju på älgjakt nu, och igår sköt dom två st så nu är deras kvot full, förutom kalvar... men hoppas han kan vara hemma någon helg snart :)

Idag blir det ev att åka och kolla på lite innebandy, ska vara intermatcher i föreningen så det kan vara lite kul att träffa folk tycker jag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar