onsdag 25 februari 2009

CSN....

"Jag har tjänat fyra spänn, fyra spänn, jag har tjänat fyra spänn, fyra spänn, jag har tjänat fyra spänn men jag tar lån av csn så jag får lämna dom igen tamejfan..."

Det är början på en låt som vi sjöng på nollningen för 3,5 år sen och nu blir det verklighet. Idag har jag gjort min första inbetalning till csn, och fler kommer det bli... Men det känns som väl investerade pengar. Studietiden va underbart rolig. Värt vartenda öre! Men det är lite jobbigt att tänka tillbaka på allt som är förbi, saknar så många människor... Utan gävle hade hag aldrig träffat johanna, danne, helena, johanna, gustaf och många, många fler! Hade varit kul med en stor reunion någon gång och träffa alla igen men det känns näst intill omöjligt nu när alla är utspridda över hela landet. Men i sommar blir det förhoppningsvis en tripp till gbg iaf :)

2 kommentarer:

  1. Saknar er här!Gävle är sig inte lik utan er, för att inte tala om skolan!
    Hoppas allt löser sig med de problem du verkar ställts inför!
    Tänker på dig! kramar Johanna

    SvaraRadera
  2. Ja en reunion måste vi försöka fixa :)

    Och du är väldigt välkommen till Göteborg, tycker att du ska ta ditt pick och pack och flytta hit ;)

    SvaraRadera