torsdag 19 februari 2009

Blev en innebandykväll.

Först var det innebandyträning och sedan åkte vi och kollade på Granlo-Övik, det blev vinst för gästerna med 7-6. Fattar inte varför vissa inte kan spela schysst innebandy, bara för de inte hänger med i tempot så ska de hålla på med massa fula saker, så onödigt.. Vet själv att jag va sån när jag va yngre men inte nu, man måste ju kunna inse att man inte vinner något på det.

Varför krånglar mitt internet så ofta?! Har ringt flera gånger och klagat men dom vet inte vad det är för fel så nu orkar jag inte ens ringa när det drygar sig... Började precis fungera nu men nu är jag trött så tänkte lägga mig i sängen och läsa lite. Har gjort det de senaste veckorna innan jag somnat, ganska skönt!

Hoppas dagen går fort i morgon, vill ha helg nu nu nu!!! Tror de kommer bli en bra helg, känner det på mig :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar