måndag 20 juli 2009

Umeå.

Just nu befinner jag mig i Umeå. Spenderade fredag och lördag i stugan och hos farmor men vädret var inte det bästa så det blev Umeå i lördags. Där väntade utgång, kul att Malin alltid är på! Var en trevlig kväll med trevligt sällskap. Drog till olles nya ställe, helt ok! Bra uteserveringar, är säkert toppen där när det är soligt och varmt!

Söndagen va segdag, blev leka i lekpark, minigolf, pizza, film, chips och sen träffa Ragge och Malin. Idag har jag varit på stan med syster och hennes kollektivkompisar, dom är ju som dom är, haha. Nu ska det bli ankinvasion i deras badrum, vad ska han som inte var med säga, det återstår att se!

Ja, jag vet, ska bli bättre med att lägga upp bilder.. Ska hem på onsdag så då ska jag ta mig tid till det, tror jag iaf. Men köksluckorna ska oxå få lite uppmärksamhet! Och ev målningen i sovrummet oxå, vi får helt enkelt se vad det blir!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar