lördag 25 juli 2009

Göteborg.

Nu är jag hos Johanna i Göteborg. Riktigt skönt att vara här, nu är det semester! Har träffat några gamla gävlevänner och fler ska det bli! Åkte tåget hit med Helena, skönt att slippa åka själv! Vi såg Baksmällan på tåget, haha vad vi skrattade och så tänkte vi på hur kul dom som gjorde filmen måste haft när dom hittade på allt och då skrattade vi ännu mer!

När vi kom till gbg träffade vi Gustaf och Kotten en sväng på stan och sen på kvällen träffade vi Anna, Anders, Johanna och Dalle. I kväll kommer Ekan och Patrik hit. Underbart att träffa så många gävlemänniskor på en och samma gång!

Trist bara att jag inte är helt frisk.. Har haft ont i halsen sen jag va i Umeå och nu har jag blivit massa snorig oxå.. hoppas jag orkar med fest i kväll!

Bokade flyg till östersund igår och idag har jag bokat festivalbiljett :) Tagga till nu.

1 kommentar:

  1. hej tjej,

    Hur är gbg i sommar, mycket kan jag tänka. Men vad är det med festival i Östersund? Jag åker imorgon till Holland. Har pakkad klar nu. Behöva ta med 5l falunröd färg. Fråga inte vårför fatta inte heller. Vi snakes senare.
    Kram

    SvaraRadera