tisdag 16 juni 2009

Fixa i lägenheten.

Mamma kom hit i lördags och har hjälpt mig i lägenheten. Hon åkte hem idag... Vi har kommit en bra bit på vägen! Målat lite tak, väggar, lister m.m. Ska ta tag i taket i hallen i morgon tror jag. Här kommer lite bilder på begäran från Sanna. Min bästa vän stegen, jag och mamma. Bilder på resultatet kommer nog senare. Sanna du får komma och fota!



I kväll har jag dömt fotboll, Essvik - Sund, 1-3. Skönt att solen lyste lite! Underbar kväll i kväll, kanske ta en prommis till lägenheten? Får se vad jag orkar med.

1 kommentar:

  1. Elin Pelin #1 ;P22 juni 2009 kl. 13:40

    Synd att det är såååå hemskt tråkigt att måla, det blir ju så fint efteråt när det väl är klart. Jag hejar på dig! Kommer och kollar in resultatet om några veckor ;)

    SvaraRadera