tisdag 23 juni 2009

Bett på foten.

Det får framåt för varje dag nu! Har målat alla tak, väggar i sovrum och hall och alla lister (tror jag). Har även börjat med mitt konstverk på väggen i sovrummet. Hittills nöjd men får se hur det blir när det är klart.

Har kännt mig sliten de senaste dagarna, inte haft någon ork i kroppen... I söndags fick jag ett bett av något slag på foten. Kliade som ett vanligt myggbett men jag är ganska känslig så det kliade massor! Sen domnade foten bort en stund på kvällen, kändes som att den somnat som det kan bli då man suttit på den ett tag. Dagen efter (i går) va foten uppsvullen, rosa och varm. Såg ut som en lätt stukning på insidan. Blev lite smått orolig när jag hade problem med andningen oxå så ringde sjukvårdsrådgivningen och hon sa att jag skulle köpa en kortisonsalva. Detta har dock inte hjälpt hittills. Kliar fortfarande massor och är lite svullet... Hoppas det är bra tills i morgon!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar