onsdag 13 maj 2009

En lagom kväll.

Middag idag = jättegod moussaka! Är min nya favoriträtt! Tack Sanna och Johan för att ni bjöd på det i helgen, hade aldrig kommit på tanken annars!

Jag som hade tänkt hinna träna och handla i kväll men det hanns inte med, får bli i morgon!

Ska till läkaren i morgon och kolla min fot, har haft ont i 2,5 veckor nu så tycker det är dax att kolla upp det. Hoppas hon säger att det kommer bli bra av sig självt snart. Det hade varit skönt att ta ett steg ibland som inte gör ont..

I morgon kväll, innebandy!! Va länge sen så ska bli superkul! :)

1 kommentar:

  1. Du får skicka vidare receptet! :D

    Det var ju inte bra med foten.. Skönt att du ska kolla upp det! Själv var det lungt med handen. Bara en stukning o ledkapseln fel. Inget allvarligt.

    Snart åker jag. Ska bli skönt att komma hem en stund. Men vi ses väl när jag kommer upp igen? Kanske ska äta Mosakka (??) då? :D
    Puss

    SvaraRadera