lördag 23 maj 2009

Besök hela helgen.

En tjej som jag ska döma med i morgo, Malin kunde inte ta sig till matchen i morgon så då kommer hon hit redan i kväll. Egentligen skulle jag inte döma den men igår kom ett återbud så jag blev tillfrågad. Ska bli kul med ett helt tjejteam! Kan bli en bra match i morgon, kom och kolla! SDFF - Umeå Södra 14.00.

Idag har jag dömt Sundsvall FK - Team Hudik. Bra match tycker jag. Dock en hel del tjafs med armarna.. förstår inte varför tjejer alltid ska spela så mycket med armarna? Men i övrigt va det bra kamp om bollen.

För övrigt så är det konstigt väder idag, sol ena sekunden för att nästa sekund gå över i regn och mullrande.. Hoppas på bra väder i kväll så det kankse blir grillning och beachvolley! Hoppas, hoppas..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar