måndag 31 maj 2010

Hemmahelg!

I helgen har vi bara varit hemma! Har varit riktigt skönt! I lördags var det marknad här i Vattjom! Vi köpte lite smultronplantor för att fylla ut det vi fått av mamma och pappa. Sen gjorde jag iordning en smultronrabatt så nu hoppas vi på massa smultron. När jag fixade med det så klippte Manne gräset. Gräsklipparen har varit riktigt trög... så det tog ett tag. Men igårkväll tog Manne tag i saken och skruvade isär den, och nu funkar den bra! Duktig karl man har!

Igår kom Sanna på besök! Var flera månader sen jag träffade henne! Riktigt kul! Hon passade på att ta lite kort på Signe, betydligt bättre än vad jag kan ta. Måste verkligen fixa mig en bättre kamera... och lära mig hur man tar bra kort.

Jag har ett projekt på gång här oxå. Har tänkt att jag ska lära mig photpshop. Men det är ju svårare än men kan tro.. Sanna visade lite småsaker igår så nu är jag på g! Så om några månader kanske ni får se ett bra resultat ;)


Signe lekte leopard förra veckan och tyckte det var jättekul!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar