onsdag 17 februari 2010

Lite piggare.

Äntligen är jag lite piggare. Min dryga huvudvärk som har plågat mig i en vecka nu vägrar gå över. Var hos läkaren igår och det enda hon föreslog var vila, alltså sjukskrivning men hon kunde inte utfärda den med så lite underlag... (att vi bara pratat ca 30 min) så jag måste gå via barnmorskan i sånna fall. Vi får se hur det artar sig, vissa dagar vill jag bara stanna hemma men en dag som denna går det nog bra att jobba några timmar iaf.

Somnade strax efter 19 igår i soffan, sov till 22 och pallrade mig sen till sängen och sov resten av natten. Fick nog ca 10 timmars sömn totalt = mycket välbehövligt.

Huvudvärken har ändå inte gett med sig men den är inte lika plågande idag...

3 kommentarer:

  1. Jag har läst din blog nu elin!! :) Hoppas du kan klämma ut lille olof snart så att du kan få må bra du me! Det är orättvist att han ska få ligga och hr det varmt och gott och få hur mycke mat han vill utan att behöva röra sig när du ska må dåligt av det! Ut me honom :p

    SvaraRadera
  2. Duktigt Johanna! Du verkar ha snöat in dig på Olof, vi får väl se säger jag ;)

    SvaraRadera
  3. Det är väl en Elsie där inne har ja hört .. :)

    SvaraRadera