fredag 6 november 2009

Idol.

Har sett idol ikväll. Erik, vilken röst han har!! Kollade omröstningen på aftonbladet vem som var bäst ikväll och det verkar som de flesta tycker som jag, 66,2%. Rabih åkte ut.. ikväll var det faktiskt han som stod på tur, han eller Eddie enligt min smak.. Nästa vecka åker säkert Eddie om han inte rycker upp sig ordentligt.

Snart blir det sängen. Ensam hemma i helgen... men jag kommer ha ganska fullt upp så förhoppningsvis kommer jag inte sitta hemma så mycket i ensamheten. Var sjukt trött efter jobbet idag.. somnade direkt jag kom hem kl 17.. hade ställt klockan på 18 för jag inte ville sova bort hela kvällen.. snoozade till 18.30 och sen åt jag lite middag och sen har det varit soffläge framför tvn med lite chips. Ganska skönt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar