tisdag 6 oktober 2009

Lugnare tider.

Var helt ledig i helgen! Vi åkte upp till Vilhelmina igen, Manne skulle fixa med sina extraljus. Och ljust blev det! Men är det verkligen så bra att bli bländad av skyltarna? ;) Det var en trevlig helg men jag var lite halvtrött så orkade inte göra så mycket... hoppas jag är piggare nästa gång! Somnade iaf på vägen hem, det va skönt :)

På fredag ska vi på "kick-off"/regionsträff med jobbet till storhogna. Hoppas på lite varmare väder för vi ska fiska... kan bli riktigt trist om det är kallt.. Sen ska jag döma säsongens sista match på lördag! Det kommer garanterat vara kallt.

Riktigt skönt att bara jobba 8 timmar/dag nu ett tag framöver. Nästa vecka blir det göteborg! Ska på kurs och då passar jag på att bo hos Johanna, sååå kul det kommer bli!

2 kommentarer:

  1. Kikar in och skriver några rader. Snygg blogg! :) Allt bra annars?
    Ha en bra helg!

    SvaraRadera
  2. Kom hit nuuuu vi saknar dig. Iaf jag, kan inte svara för Johanna :p

    SvaraRadera